درمورد درگذشت علی مرادی
حزب کمونیست کارگری حزب کمونیست کارگری

اطلاعیه

 

 

 

با کمال تاسف باطلاع میرسانیم که علی مرادی کادر با سابقه حزب کمونیست کارگری در سحرگاه روز سه شنبه ١٣ اوت (٢٢ مرداد) بعد از ماهها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در شهر کلن آلمان درگذشت.

 

علی مبارزی خستگی ناپذیر و یک کمونیست پرشور بود و تا آخرين لحظات زندگيش در راه آزادی و برابری و رهائی از شر حکومت اسلامی از تلاش باز نايستاد. مبارز سرسختی که حتی در دوران بیماری اش به حزبش و آرمانش فکر میکرد و در اوج بیماری اش با ارسال پیامی برای کنفرانس سالانه اعضای حزب در آلمان، خود را کاندید عضویت در کمیته آلمان نمود. هر جا اعتراضی علیه جمهوری اسلامی در آلمان شکل میگرفت علی در صف اول آن جای داشت، یکی از سازماندهندگان تظاهرات بزرگ حزب کمونیست کارگری در مقابل کنفرانس برلین در سال ٢٠٠٠ بود و خود دهها تظاهرات کوچک و بزرگ را علیه جمهوری اسلامی و علیه حضور مقامات رژیم در آلمان سازمان داد. علی عضو کمیته آلمان حزب و سالها مسئول واحد حزب در شهر کلن و از فعالین دفاع از حقوق پناهندگی و همواره تکیه گاهی برای همرزمانش بود.

 

خصوصیت برجسته و ستودنی علی تعلق عمیق و استوارش به آرمان کمونیسم و به حزب و پیگیری و سرسختی اش در مبارزه علیه ظلم و بیعدالتی بود. از دوران جوانی اش که کارگر برق در تهران بود تا ١٦ سال گذشته که در آلمان عضو حزب و فعال دفاع از حقوق پناهندگان بود، با عزمی راسخ مبارزه کرد و با صمیمت، فداکاری و صداقتش همواره خاطرات خوبی در اطراف خود باقی گذاشت.

 

علی با همان خصوصیت سرسختی و پیگیری که در مبارزه داشت به جنگ بیماریش رفت. ماهها با روحیه ای مصمم و امیدوار با بیماری سرطان مقابله کرد به نحوی که تعجب پزشکان معالجش را بر انگیخت. اما متاسفانه این بیماری مهلک بالاخره علی را از ما گرفت.

 

حزب کمونیست کارگری در گذشت علی عزیز را به همسرش شهلا خباززاده، فرزندان عزیزش آرمان و سیاوش و سایر بستگان و دوستانش و به همه اعضای حزب صمیمانه تسلیت میگوید. یاد و خاطره عزیز علی همیشه در قلب ما و بهمراه ما خواهد بود.

 

حزب کمونیست کارگری ایران

١٣ اوت ٢٠١٣، ٢٢ مرداد ١٣٩٢

 


August 19th, 2013


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.







پيام تسليت شما


  • پيام شما پس از بازبینی منتشر خواهد شد.


نام (لازم):
پست الکترونیکی (نمایش داده نمیشود):
پيام شما:
 
 
مشعل